دکتر غلامحسن تقي نتاج

دانشجویان DBA

پیام خطا

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/iranianaacom/public_html/includes/file.phar.inc).

دکتر غلامحسن تقي نتاج

ارائه چارچوب مفهومی تدوین چشم انداز، ارزیابی و گزارشگری سرمایه فکری در نظام بانکی

در اقتصاد دانش بنیان امروزی ‌سرمايه هاي فكري در مقایسه با دارایی¬های مشهود و فیزیکی ارزش و اهمیت بیشتری یافته اند و به عنوان محرک پیش برنده کلیدی و منبعی مهم برای کسب «مزیت رقابتی پایدار» و بهبود عملکرد سازمانی به کار گرفته می شوند. اجزای مختلف سرمایه های فکری دارای اثرات متقابلی هستند که ایجاد «ارزش» می کنند و موفقیت یک سازمان به توانایی سازمان در مدیریت این منابع کمیاب بستگی دارد.

بررسي و تحليل علل افزايش مطالبات معوق بانک نمونه و راه کارهاي پيشگيري و کاهش آن

بي ترديد، يكي از آثار و پيامدهاي فعاليت هاي پولی موسسات اعتباری، پيدايش مطالبات معوق است، پديده‌اي كه از دغدغه‌هاي مهم بانك ها و ساير موسسات اعتباري است و تاثيرات منفي در چرخه منابع و مصارف شعب مي گذارد، به طوري كه،از دو منظر داخل و خارج سازمان حائز اهمیت می باشد. از منظر داخلی، هزینه های عملیاتی، راندمان کاری، سودآوری، میزان خدمت به مشتریان، درجه بندي شعب، حقوق و مزاياي كاركنان و ساير شاخص‌هاي كيفي شعب را به شدت تحت تاثير خود قرار می دهد.

ارزيابي اثر بخشي كنترلهاي داخلي در يك شركت سرمايه گذاري

تحقيق حاضر به بررسي اعمال آزمون در مورد ميزان اثر بخشي كنترل هاي داخلي در محور هاي پنجگانه (محيط كنترلي، فعاليتهاي كنترلي، ارزيابي ريسك، اطلاعات و ارتباطات، پایش) در شركت سرمايه گذاري موضوع پژوهش به منظور ارزيابي ميزان استفاده بهينه از منابع اقتصادي ؛ انساني و اجتماعي تهيه گرديده است.